Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Вхід



< березня 2012 >
П В С Ч П С Н
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 28 29 30 31  

пошук

кількість гостей/користувачів

На даний момент 482 гостей на сайті

Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації повідомляє про початок дії та приймання від сільгосптоваровиробників документів на отримання фінансової підтримки за програмою “Фінансова підтримка сільгосптоваровиробників” для державної підтримки розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства. Наказом Мінекономіки від 11.09.2020 №1750 затверджені нормативи, форми заявки, актів та звітних документів для надання фінансової підтримки за вищеназваною програмою.

Відповідно до Постанови КМУ від 15 липня 2005р. № 587 (із змінами) фінансова підтримка розвитку садівництва, виноградарства та хмелярства у 2020 році передбачена за такими напрямами:

1) відшкодування за придбаний садивний матеріал плодово-ягідних культур, винограду та хмелю (після закладення насаджень) у розмірі до 80 відсотків вартості (без ПДВ);

2) відшкодування за проведені роботи із спорудження шпалери і встановлення систем краплинного зрошення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, у розмірі до 30 відсотків вартості (без ПДВ) після повного завершення монтажних робіт;

3) відшкодування за нове будівництво та/або реконструкцію холодильників для зберігання плодів, ягід, столових сортів винограду та хмелю власного виробництва, цехів первинної переробки технічних сортів винограду, плодів та ягід власного виробництва, об’єктів із заморожування плодів та ягід виробникам, які вирощують плоди та ягоди, у розмірі до 30 відсотків вартості (без ПДВ);

4) відшкодування за придбані лінії товарної обробки плодів та ягід виробникам, які вирощують плоди та ягоди, автоматизовані лінії з висушування плодів, ягід та хмелю власного виробництва, лінії з переробки власно вирощених плодів, ягід та технічних сортів винограду на соки, пюре, виноматеріали у розмірі до 30 відсотків вартості (без ПДВ) після завершення пусконалагоджувальних робіт;

5) відшкодування за придбані техніку та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві згідно з визначеним Мінекономіки переліком у розмірі до 30 відсотків вартості (без ПДВ).

Детальніше з умовами надання державної підтримки та формами документів можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в аналітично - інформаційному порталі АПК України у рубриці “Державна підтримка ” - «Садівництво».

Звертаємо увагу, що документи приймаються до 01 листопада 2020 року. На участь у програмі за напрямами 1 - 2 документи подаються до департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації, за напрямами 3 - 4 - 5 – до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.

За додатковою інформацією звертатись до департаменту агропромислового розвитку Львівської ОДА за тел. (032) 255-05-72

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Про відкриття навігації на водних об'єктах області

Відповідно до розпорядження голови Львівської ОДА від 15.05.20№305/0/5-20 "Про відкриття навігації на водних об'єктах області"
Відкрити навігацію на водних об'єктах області для маломірних (малих) суден з 23 травня 2020 року, за умови плавання маломірних (малих) суден виключно в світлий час доби, при сприятливих метеорологічних умовах на водних об'єктах області, на яких дозволене судноплавство, з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами) (далі- Постанова № 211)"

___________________________________________________________________________________________

Інвестиційний атлас надрокористувача - один із елементів загальної урядової політики open door policy (політики відкритих дверей), яка спрямована на залучення інвесторів, у тому числі й іноземних, для розвитку ресурсного потенціалу нашої держави.

Атлас знаходиться у вільному доступі на офіційному сайті Державної служби геології та надр України (http://www.geo.gov.ua/investicijnij-atlas-nadrokoristuvacha). Типовий профайл кожного об'єкту містить загальний опис ділянки, координати, оціночні ресурси, попередню вартість, мінімальні вимоги до програми робіт, а також посилання на паспорт родовища і відповідні звіти про ділянку. Усі охочі можуть ініціювати одну із запропонованих ділянок на аукціон, або номінувати будь-яку іншу ділянку за власним бажанням.

Наразі до Атласу увійшли 95 об'єктів, їх розподілено по шістьох кошиках - за видами корисних копалин.

 

_______________________________________________________________________________________

Відповідно до програми державної установи «Фонд енергоефективності» передбачено механізм підтримки енергомодернізації багатоповерхових будівель, шляхом надання пільгових кредитів, зокрема:

• Пакет «А» (Легкий) передбачає 40% відшкодування тіла кредиту за такими заходами:

Обов'язкові:

- Встановлення вузла комерційного обліку вузла;

- Встановлення або модернізація ІТП;

- Заміна/модернізація загальнобудинкового котла та допоміжного обладнання;

- Теплоізоляція/заміна трубопроводів теплопостачання та гарячого водопостачання в неопалюваних приміщеннях;

-Балансування систем опалювання.

Додаткові:

- Модернізація систем гарячого водопостачання;

-Встановлення вузлів розподільного обліку тепла потреби опалювання або/та приладів-розподілювачів у квартирах;

- Встановлення автоматичних регуляторів температури повітря у квартирах або/та місцях загального користування;

- Заміна/теплоізоляція трубопроводів опалення або/та приладів водяної системи опалення в місцях загального користування;

-Заміна/ремонт зовнішніх дверей або/та облаштування тамбурів;

-Заміна/ремонт блоків віконних та балконних дверних у місцях загального користування;

- Модернізація системи освітлення у місцях загального користування.

• Пакет «Б» (Комплексний) передбачає 50% відшкодування тіла кредиту

та включає в себе всі заходи Пакету «А» (якщо вони не були впроваджені раніше), а також теплоізоляцію будівельних конструкцій (стін, даху, горища, підвалу)

- Обов'язкові:

-Комплекс робіт із теплоізоляції та улаштування огороджувальних конструкцій будівлі зовнішніх стін та цоколя;

-Комплекс робіт із теплоізоляції та улаштування огороджувальних конструкцій будівлі опалювальних та неопалювальних горищ (технічних поверхів) та дахів;

- Комплекс робіт із теплоізоляції та улаштування огороджувальних конструкцій будівлі плит перекриття підвалу;

-Заміна/ремонт зовнішніх дверей та/або облаштування тамбурів;

- Заміна/ремонт блоків віконних та балконних дверних у місцях загального користування

-Додаткові:

-Модернізація системи гарячого водопостачання;

-Заміна або теплоізоляція трубопроводів системи опалення або/та приладів водяної системи опалення у приміщеннях (місцях) загального користування будівлі;

-Заміна або теплоізоляція трубопроводів системи опалення або/та приладів водяної системи опалення у квартирах;

-Встановлення вузлів розподільного обліку опалення та/або приладів — розподілювачів тепла у квартирах;

-Встановлення на приладах опалення автоматичних регуляторів температури повітря в місцях загального користування та/або квартирах;

-Заміна або ремонт блоків віконних та балконних дверних у квартирах, утеплення та скління наявних балконів та лоджій.

-Модернізація системи освітлення в місцях загального користування;

- Модернізація системи вентиляції з установленням рекуператорів;

-Інші типи модернізації системи внутрішнього теплопостачання.

З детальною інформацією щодо діяльності Фонду енергоефективності можна ознайомитись за посиланням https://eefund.org.ua/

Окрім цього повідомляємо що відповідно до програми енергозбереження для населення Львівщини 2017-2020 роки передбачено відшкодування відсотків за кредитами в розмірі облікової ставки НБУ протягом перших 12 місяців користування кредитом, за умови участі ОСББ у "Програмі підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків "Енергодім" ДУ "Фонд енергоефективності"


 

БУВР Західного Бугу та Сяну повідомляє про те, що згідно з вимогами пункту 1.9 Наказу Міністерства екології та природних ресурсів України від 16.03.2015р. №78 (далі - Наказ), підприємства та організації, які внесені у Державний реєстр водокористувачів України, які звітуються за формою №2ТП-водгосп (річна) зобов'язані до 01 лютого 2020 року подати у відділ ведення водного кадастру та моніторингу вод БУВР Західного Бугу та Сяну «Звіт про використання води» за формою № 2ТП-водгосп (річна) за 2019 рік.

 

 

 

При подачі звіту, згідно із пунктами 1.10 та 1.15 Наказу, водокористувачі повинні надати:

- протоколи результатів хімічних аналізів води у разі скиду зворотних вод у водні об'єкти та/або у каналізаційні системи (не менше 1 аналізу за квартал для кожного випуску зворотних вод);

- дозвіл на спеціальне водокористування та нормативний розрахунок водокористування та водовідведення (за наявності);

- перелік вторинних водокористувачів з інформацією щодо об'ємів води переданої їм та прийнятих від них стоків (у разі передачі води вторинним водокористувачам

- пояснення до звіту (у випадку зміни об'ємів забору/скиду води, кількості скинутих забруднюючих речовин та інших показників біль ніж на 25% порівняно із попереднім роком).

Просимо, для уникнення помилок при складанні звіту, обов 'язково провести звірку із підприємством, що здійснює Вам подачу води, щодо фактичних об'ємів переданої та прийнятої Вами води (у разі забору води від інших водокористувачів).

«Звіт про використання води» за формою № 2ТП-водгосп (річна) повинен бути заповнений чітко, розбірливо та без виправлень.

Додатково нагадуємо, що дані щодо об'ємів води (крім рядка З таблиці 3 звіту) та графи 9-19 таблиці 2 Звіту зазначаються -із округленням до одного знаку після коми.

Також, повідомляємо про те, що порушення особами правил ведення державного обліку вод, відповідно до статті 110 Водного кодексу України, тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність. Крім цього, нездача «Звіту про використання води», згідно із статтею 55 Водного кодексу, є підставою для органу, що видав дозвіл на спеціальне водокористування, звернутися до адміністративного суду з позовом про застосування заходу реагування у виді анулювання дозволу.

Звітність представляється особисто відповідальним за це працівником за адресою: м. Львів, вул. Родини Крушельницьких, 14; Відділ ведення водного кадастру та моніторингу вод БУВР Західного Бугу та Сяну.

т.275-10-28; 275-32-24.

 

Додаток

до листа райдержадміністрації

від 06.12.2019 року № 01-14/3721

п/п

Дата

проведення

Назва заходу

Місце проведення

Стисла характеристика

Організатор (назва,. ПІБ контактної особи, адреса, телефон, факс, сайт, e-mail

Категорія заходу (міський, міжнародний,обласний, районний)

1.

17.12.2019р. 10.00 год.

Театралізоване

дійство «Іде Святий Миколай»

РНД

Проводиться щорічно для дітей-сиріт, інвалідів дитинства, з малозабезпечених та неблагополучних сімей

Відділ культури, районний Народний дім, В.Б.Теодорович, тел..2-14-38

peremushlyany@

gmail.com

районний

2.

31.12.2019р. 21.00 год.

Вітання жителів міста

з Новим роком.

м. Перемишляни

Вітання жителів міста

з Новим роком.

Відділ культури, районний Народний дім, В.Б.Теодорович, тел..2-14-38

peremushlyany@

gmail.com

міський

3.

12.01.2020р. 13.00 год.

Районний огляд-конкурс колядок, вертепів та віншувань

РНД

Проводиться четвертий рік поспіль у районі. Участь   у фестивалі  беруть вертепи сільських Народних домів.

Відділ культури, районний Народний дім, В.Б.Теодорович, тел..2-14-38

peremushlyany@

gmail.com

районний

4.

09.02.2020р. 15.00 год.

Фестиваль різдвяних колядок, щедрівок , вертепів та віншувань «Різдвяна феєрія»

РНД

Фестиваль проводиться за участю хорових, вокальних, фольклорних та театральних колективів району. Традиційно в програмі свята: виконання   колядок гостями свята під супровід нар.ансамблю  пісні і музики «Бачівчанка» та різдвяні смаколики (пампушки, завиванці, сухарики, домашнє вино, травяний чай)

Відділ культури, районний Народний дім, В.Б.Теодорович, тел..2-14-38

peremushlyany@

gmail.com

районний


_______________________________________________

 

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ІДЕЙ ПРОЕКТІВ

ДЛЯ РОЗРОБКИ ПЛАНУ ЗАХОДІВ З РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ У 2021-2023 РОКАХ

Львівська обласна державна адміністрація розробляє План заходів з реалізації у 2021-2023 роках Стратегії розвитку Львівської області на період до 2027 року (далі – Стратегія). Найважливішим етапом розробки є збір ідей проектів з боку представників області (юридичних та фізичних осіб), які дозволять сформувати План заходів з реалізації Стратегії. Ідеї проектів буде відібрано, проаналізовано та пріоритезовано робочою групою з розробки Стратегії. За результатами відбору кращі проектні ідеї ляжуть в основу технічних завдань до Плану заходів реалізації Стратегії в 2021-2023 роках.

Запрошуємо осіб, зацікавлених у розвитку свого регіону, органи місцевого самоврядування, місцеві органи державної влади, громадські організації, наукові заклади, установи та організації усіх форм власності запропонувати ідею (ї) проекту (ів), які дозволять реалізувати завдання Стратегії (проєкт додається за посиланням: https://loda.gov.ua/upload/users_files/22/upload/StrategyTasks.docx).

Ідеї проектів обов’язково повинні відповідати таким критеріям:

1. Проектні ідеї повинні бути спрямовані на досягнення суспільної вигоди.

2. Отримувачем вигод від реалізації проекту не може бути окрема фізична або юридична особа.

3. Термін реалізації проекту – не більше 3 років (2021-2023 роки).

4. Проектна ідея стосується одного або кількох завдань Стратегії розвитку Львівської області на період до 2027 року (проєкт додається).

5. Подібний проект ще не реалізовувався на відповідній території.

6. Існує людська та технічна спроможність для реалізації проекту (досвід реалізації подібних проєктів).

7. Проектна ідея має бути представлена у формі, що додається (https://loda.gov.ua/upload/users_files/22/upload/Project%20form.docx).

Заповнені форми надсилайте на e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду з приміткою «До плану заходів з реалізації Стратегії».

Якщо у Вас виникли питання, звертайтесь, будь ласка, до контактної особи від департаменту економічної політики облдержадміністрації – начальника відділу стратегічного планування Табакери Вадима, тел.261-25-20.

 

 

 

 

Вартість участі у виставці-ярмарку для львівських підприємств становить 1600 грн. Інші витрати покриваються за рахунок організаторів.

 

Умови участі

Вартість

6м. кв. виставкової площі, що включає:

 

килимове покриття

 

розетка

 

2 світильники

1300 грн.

1 стіл

за 5 днів

2 стільці

 

охорона

 

прибирання

 

Включення інформації про підприємство до каталогу

300 грн.

 

Заповнені заяви-анкети (додається) на участь у виставці-ярмарку необхідно надсилати за поданою нижче адресою.

Тел.(032)2975877,2975764 Факс (032)2354226

Email Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Адреса:79008 м.Львів пл.Ринок,1.каб.429

Львівська міська рада

 

ЗАЯВКА-АНКЕТА

на участь у виставці-ярмарку «Львівський товаровиробник»

3-7 жовтня 2013 р., Львівський Палац мистецтв, вул. Коперніка,17

1. Повна назва підприємства_______________________________________________

_____________________________________________________________________

2. Скорочена назва для фризу___________________________________________________

3. Адреса (юридична, фактична)_________________________________________________

_____________________________________________________________________________

4. Телефон, факс, e-mail, web site_________________________________________________

_____________________________________________________________________________

5. Керівник підприємства (ПІБ, контактний телефон)________________________________

_____________________________________________________________________________

6. Основні види діяльності______________________________________________________

_____________________________________________________________________________

7. Основні види продукції та послуг (точна назва, короткий опис)_____________________

_____________________________________________________________________________

8. Тема експозиції, що пропонується______________________________________________

_____________________________________________________________________________

9. Форма участі (виставка, виставка-продаж)_______________________________________

_____________________________________________________________________________

10. Необхідна площа м2_________________________________________________________

11. Відповідальна особа за вирішення організаційних питань (ПІБ, контактний телефон)

_____________________________________________________________________________