Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

Вхід



< липня 2013 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

пошук

кількість гостей/користувачів

На даний момент 74 гостей на сайті

З 1 січня 2015 року адміністративні послуги районних служб, зокрема Відділу Держземагентства у Перемишлянському районі Львівської області, Реєстраційної служби Перемишлянського районного управління юстиції Львівської області та Перемишлянського районного сектору Головного управління Державної міграційної служби України у Львівській області, можна буде отримати виключно через Центр надання адміністративних послуг при Перемишлянській районній державній адміністрації (ЦНАП).

Зазначимо, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р. затверджено перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаватимуться лише через ЦНАП (розпорядження голови райдержадміністрації від 12 грудня 2014 року № 422).

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг  при Перемишлянській районній державній адміністрації

  1. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.
  2. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.
  4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.
  5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
  6. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.
  7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.
  8. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.
  9. Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

10. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

11. Реєстрація громадського об’єднання.

12. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

13. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

14. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

15. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

16. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

17. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

18. Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

19. Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

20. Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження.

21. Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника.

22. Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення).

23. Оформлення та видача проїзного документа дитини.

24. Оформлення та видача паспорта громадянина України

25. Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого.

26. Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку.

27. Реєстрація місця проживання особи.

28. Зняття з реєстрації місця проживання особи.

29. Реєстрація місця перебування особи.

30. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.

31. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру.

32. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку.

33. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

34. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу.

35. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

36. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу.

37. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу.

38. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1)     витягу з Державного земельного кадастру про:

-         землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

-         обмеження у використанні земель

-         земельну ділянку

2)     довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3)     викопіювання з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

39. Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

40. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою.

41. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

42. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників.

43. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

44. Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.

45. Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів.

46. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

47. Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

47.1 Видача експлуатаційних дозволів для потужностей (об'єктів): з  переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів.

47.2 Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей       (об'єктів),що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків.

47.3 Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об'єктів),  що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі.

47.4 Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин.

47.5 Видача висновку державної санітарноепідеміологічної експертизи діючих об'єктів, у тому числі військового та оборонного призначення.

47.6 Видача висновку державної екологічної експертизи.

47.7 Видача дозволу на виконання будівельних робіт.

Видача сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до IV-V категорії складності.

48. Призначення державної соціальної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами.

49. Призначення державної соціальної допомоги на дітей, які перебувають під опікою  чи піклуванням.

50. Призначення допомоги на дитину одинокої матері (батькові).

51. Призначення державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям –інвалідам.

52. Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «МАТИ-ГЕРОЇНЯ».

53. Призначення державної соціальної допомоги при народженні дитини.

54. Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію.

55. Призначення допомоги на поховання деяких категорій осіб.

56. Призначення субсидії для  відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

57. Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим особам та малозабезпеченим сім’ям.

58. Видача посвідчення батьків та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї.

59. Надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

60. Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

61. Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності.

62. Видача пенсійного посвідчення.

63. Видача свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Довідка:

У Львівській області діє 20 центрів надання адміністративних послуг при районних державних адміністраціях і 9 – при міських радах міст обласного значення.

Дізнатися про перелік послуг кожного із цих ЦНАПів можна на порталі “Галерея послуг Львівської області”:http://e-services.loda.gov.ua/

Презентовано інтернет-портал "Галерея послуг Львівської області"

Інтернет-портал "Галерея послуг Львівської області" (http://e-services.loda.gov.ua/) створений внаслідок реалізації спільного проекту Львівської облдержадміністрації, Львівської обласної ради та Фонду Східна Європа "Партнерство для прозорості влади". Організатором конференції виступила Громадська організація "Європейський діалог" спільно із партнерами – Асоціацією "Форум Люблінських громадських організацій" та Центром Співпраці "Польща-Схід".

Завдяки сервісу " Галереї послуг" забезпечено: доступ до повної інформації про всі центри надання адміністративних послуг, дозвільні центри, органи і документи області з єдиного інформаційного джерела; можливість реєстрації в особистому кабінеті і доступ до електронних сервісів; отримання інформації про хід розгляду справи за допомогою смс-повідомлень; можливість отримання консультації щодо документів та процедури отримання адміністративних послуг.

Створення Регіональної програми інформатизації Львівської області дає можливість подальшого впровадження технологій е-урядування у діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування області.

ЛАСКАВО ПРОСИМО
ДО ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИ ПЕРЕМИШЛЯНСЬК
ІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ!

cnap14001.jpg29  листопада 2013 року у Перемишлянській районній державній адміністрації відбулось урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг, який за принципом «єдиного вікна» надаватиме адміністративні послуги. Якщо раніше жителям району доводилося звертатися до багатьох установ, розташованих в райцентрі, то тепер в одній можна отримати всі необхідні документи.
Реформа у сфері надання адміністративних послуг розпочата з ініціативи Президента України і першим кроком в даному напрямку було ухвалення Верховною Радою України 6 вересня 2012 року Закону України "Про адміністративні послуги", який чітко регламентує процес отримання адміністративної послуги.
Відкриття Центру надання адміністративних послуг – це вагомий крок у впровадженні Програми економічних реформ на 2010 – 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» та одне з ключових завдань, визначених Президентом України, щодо створення для клієнтів найбільш оптимальних умов доступу до адміністративних послуг з максимальною прозорістю та легкістю отримання результату.
Центр надання адміністративних послуг у місті  Перемишляни – це постійно діючий робочий орган, створений при Перемишлянській районній державній адміністрації, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг. При цьому необхідний пакет документів здають одній особі (адміністратору) і через встановлений законодавством час отримують вже оформлений документ.
В роботі Центру, відповідно до затвердженого графіка, приймають участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг, які надають суб’єктам звернень безкоштовну інформації щодо вимог та порядку реалізації їх прав та законних інтересів, зокрема щодо:
1) переліку документів, необхідних для отримання певної адміністративної послуги;
2) вартості (у випадку встановлення плати) чи безоплатності процедури надання адміністративної послуги, документів необхідних для її реалізації;
3) терміну розгляду звернення;
4) вичерпного переліку підстав для відмови у задоволені звернення;
5) переліку суб'єктів надання адміністративних послуг, уповноважених вирішувати питання, що є предметом звернення;
6) видачу бланків заяв, надання допомоги при їх заповненні;
7) виконання інших функцій відповідно до законодавства.

В Цеcnap14002.jpgнтрі надання адміністративних послуг створені умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, скорочення та спрощення процедур отримання ними усіх необхідних документів, унеможливлення будь-яких корупційних дій з боку посадових осіб адміністративних органів.

Консультації щодо отримання послуг жителі району можуть отримати як у телефонному режимі, так і через веб-сайт Перемишлянської райдержадміністраації (http://www.peremrda.gov.ua/) у розділі «Центр надання адміністративних послуг», де у повному обсязі розміщена  інформація про функції, завдання та основні напрями діяльності ЦНАПу, інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, перелік необхідних документів для отримання певної послуги, можливість завантажити електронні форми заяв. Дуже важливо, що робота Центру буде побудована прозоро, зрозуміло і чітко.

В подальшому в Центрі планується впровадження електронного документообігу.

КОНТАКТИ:

Центр надання адміністративних послуг
при Перемишлянській районній
державній адміністрації
розміщено за адресою:

81200, Львівська обл., м. Перемишляни,
вул. Привокзальна, буд. 3
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Тел.(факс): (0263) 2-31-55